Zakoni, uredbe, propisi, misljenja, aktaZakon | Zakoni Srbije, zakoni u pripremi, nacrti zakona, zakoni na engleskom jezikuZakon | Zakoni Srbije, zakoni u pripremi, nacrti zakona, zakoni na engleskom jeziku
Aktuelne
VESTI
Dnevno
ažurni zakoni
Registar
zakona i propisa
Odabrani
zakoni
Mišljenja
ministarstava

 

 

 

POJEDNOSTAVLJENA PROCEDURA ZA UPIS VLASNIŠTVA NA IZGRAĐENIM OBJEKTIMA

Jednostavna procedura za upis vlasništva na objektima

Upis prava svojine na objektima, odnosno delovima objekata koji su izgrađeni bez građevinske dozvole - regulisan je ovim (posebnim) zakonom, a vlasnici tih (bespravno izgrađenih objekata, odnosno delova objekata) mogu upisati svoje pravo po POJEDNOSTAVLJENOJ PROCEDURI.

U "Sl. glasniku RS", br. 25/2013, od 15.03.2013 objavljen je Zakon o posebnim uslovima za upis prava svojine na objektima izgrađenim bez građevinske dozvole (u daljem tekstu: Zakon), koji je donela Narodna skupština Republike Srbije, na Prvoj sednici Prvog redovnog zasedanja u 2013. godini, 15. marta 2013. godine. Zakon je STUPIO NA SNAGU - 16. marta 2013. godine, a VAŽI DO 31. decembra 2014. godine.

Ovim zakonom uređuju se posebni uslovi za upis prava svojine na objektima, odnosno delovima objekata koji su izgrađeni bez građevinske dozvole do 11. septembra 2009. godine, odnosno koji se koriste bez upotrebne dozvole (u daljem tekstu: bespravno izgrađeni objekti), kao i na građevinskom zemljištu na kome je objekat izgrađen, odnosno na građevinskom zemljištu ispod objekta.

 

OBJEKTI na koje se odnosi Zakon:

  • Porodični stambeni objekti do 300 m2 neto korisne površine,
  • Stanovi u stambenim i stambeno-poslovnim zgradama do 200 m2 neto korisne površine,
  • Poslovni prostor u stambenim i stambeno-poslovnim zgradama do 100 m2,
  • Garaže do 30 m2,
  • Vikend kuće (kuće za odmor) do 200 m2,
  • Objekti za obavljanje zanatske delatnosti do 100 m2,
  • Pomoćni i ekonomski objekti.

 

OBJEKTI na koje se NE PRIMENJUJU odredbe ovog Zakona:

  • objekte koji su izgrađeni na površinama javne namene, odnosno na zemljištu planiranom za uređenje ili izgradnju objekata javne namene ili na površinama javne namene za koje se, u skladu sa odredbama posebnog zakona, utvrđuje javni interes;
  • objekte izgrađene u prvom stepenu zaštite prirodnog dobra, odnosno na objekte izgrađene u zoni zaštite kulturnog dobra od izuzetnog značaja i zoni zaštite kulturnih dobara upisanih u Listu svetske kulturne baštine, odnosno radovima izvedenim na samom kulturnom dobru, objekte koji se nalaze u zaštitnom pojasu po posebnim propisima i objekte izgrađene u koridorima postojećih ili planiranih dalekovoda.

 

Izuzetno, na ove objekte (na upis prava svojine na bespravno izgrađenim objektima) i pod propisanim uslovima u pogledu pribavljanja saglasnosti i drugih dokaza - primenjivaće se odredbe zakona kojima je uređen postupak legalizacije.

Organ nadležan za poslove urbanizma, na zahtev Republičkog geodetskog zavoda (u daljem tekstu: organ nadležan za upis prava svojine), u roku od 15 dana - od dana dostavljanja zahteva, utvrđuje da li se zahtev za upis prava svojine odnosi na objekte na koje se ne primenjuju odredbe Zakona (član 2.  st. 3. i 5. Zakona) i o tome pismeno obaveštava podnosioca zahteva.

Zahtev za upis prava svojine na bespravno izgrađenom objektu podnosi se organu nadležnom za upis prava svojine na čijoj teritoriji se nalazi bespravno izgrađeni objekat. Uz zahtev za upis prava svojine, prilažu se i odgovarajući (zakonom propisani) dokazi.

Vlasnici bespravno izgrađenih objekata, odnosno delova objekata, koji su podneli zahtev za legalizaciju objekata u skladu sa odredbama Zakona o planiranju i izgradnji ("Službeni glasnik RS", br. 72/09, 81/09 - ispravka, 64/10 - US, 24/11 i 121/12) - nemaju obavezu podnošenja novog zahteva, već se podneti zahtev smatra zahtevom za upis prava svojine po ovom zakonu.

Vlasnici bespravno izgrađenih objekata, odnosno delova objekata, koji nisu podneli zahtev za legalizaciju objekta u rokovima propisanim Zakonom o planiranju i izgradnji mogu u roku od jedne godine od dana stupanja na snagu ovog zakona, podneti zahtev u skladu sa ovim zakonom.

 

REŠENJE o upisu prava svojine - nadležni organ donosi u roku od 90 dana od dana dostavljanja urednog zahteva.

 

Videti - detaljnije:

LJ.M.V.

Objavljeno: 02.04.2013.






Da li imate komentar?

  • Obavezna polja su označena zvezdicom *.
If you have trouble reading the code, click on the code itself to generate a new random code.
 
Prikaz komentara 1 do 10 od ukupno 14 | Sledeća | Poslednja strana
Nepoznat
Ukupno: 14
Komentar
Povracaj
Komentar #14 objavljen : Sun January 17, 2016, 18:19:18
Zanima me kao ce se izvrsiti povracaj viska sredstava,za one kiji su platili legalizaciju istih objekata i platili legalizaciju visecstotina hiljada
Nepoznat
Ukupno: 14
Komentar
Re: POSEBAN ZAKON ZA - UPIS SVOJINE NA BESPRAVNO IZGRAĐENIM OBJEKTIMA
Komentar #13 objavljen : Thu December 17, 2015, 01:46:47
ПРОШИРИТЕ РУБРИКУ „КОМЕНТАРИ“
Тема „ поједностављена процедура за упис власништва на изграђеним објетима“ по закону о посебним условима привукла је пажњу читалаца, па је рубрика коментари нашла своје место да дође до изражаја.
Међутим, како је закон о посебним условима престао да важи, престало је и интересовање за ту рубрику, па предлажем да истоветну рубрику поставите уз савремену тему ОЗАКОЊЕЊА ОБЈЕКАТА, УЗ ДОСТАВУ ЗАКОНА О ОЗАКОЊЕЊУ ВРХОВНОМ СУДУ, О ШТАЈКУ РЕПУБЛИЧКОГ ГЕОДЕСТСКОГ ЗАВОДА, јер очекујем да ће рубрика „коментар“ бити за приказивање па и разголитање опструкције послова како би држава задржала пажњу на постојање велике несређености катастра непокретности, спутавање државе да решава озакоњења објеката, и дрзго, другим речима да се разголићују негативе појаве које спречавају државу у свом развоју.
Ristovski Andjelko
Ukupno: 14
Komentar
СУДБИНА КАТАСТРА НЕПОКРЕТНОСИ
Komentar #12 objavljen : Wed December 16, 2015, 05:50:06
КАКВУ СУДБИНУ ОЧЕКУЈЕ КАТАСТАР НЕПОКРЕНОСТИ
НА БЕОГРАСКОМ ПОДРУЧЈУ

Катастар непокретности представља обједињавање постојећих евиденција – земљишне књиге и катастра земљишта са излагањем - провером стања на терену, и израда графичког дела – дигиталних планова који су настали од истих података од којих су настали и планови коришћени за одржавање до почетка употребе дигиталних планова, сакупљаних од вршених премера почев од од 1928 године када се прешло на нови премер, до данашњих дана.
Израда катастра непокретности и дигиталних планова представљају огроман посао, па је и велика вероватноћа направљених великог броја грешака.
Да би се озбиљније пришло примени података катастра непокретности и дигиталних планова, треба схватити и потребу за озбиљнији приступ да се на најједноставни начин преконтролишу дигитални планови упоређењем са плановима коришћених за одржавање премера који су кроз вишегодишњу употребу многе постојеће грешке уочене и отклоњене, што ће помоћи откривање ново насталих грешака приликом израде дигиталних планова., као и неопходност далеко већег поштовања законских обавеза за отклањање уочених грешака како у катастру непокретности тако и у дигиталним плановима
Мој утисак је да се у геодетском заводу не размишља о овоме
Поред наведеног, судећи по незаконитиој и нестручној измени мог листа непокретности у В 1 део без обавештења и мог знања, где је направљен хаос од имовине коју чине 7 грађевинске целине – 5 двособна стана и 2 гараже власништво 4 различита домаћинства која ту имовину користе 46 година, изоставили су те грађевинске целине и приказали стамбени објекат као целину без помињања грађевинских целина, и уписали за држаоце све сувласнике на парцели, са обимом удела на објекту заједнички без вођења рачуна наведених начела у закону о изради катастра непокретности са једноставном лакоћом само зато што ради у заводу, створили су предуслове да после 46 година коришћења да неко од тих држалаца изнова покрене расправу о имовини.
Са друге стране, ја већ 3 године немогу да исправим тај хаос, где на мој захтев да се тај упис избрише одговарају ми да су приликом излагања контролисали лист непокретности који је данас у употреби са земљишно књижним стањем, што иоле ко се разуме у ове послове зна да тај одговор нема заједничког са реалношћу, јер данашњи лист непокретности је сачињен након завршеног излагања на основу овереног записника о излагању, а формирањем новог листа непокретност престало је важење земљишне књиге, и због таквог приступа послу, направљени хаос и даље опстаје, што значи уместо отклањања грешака раде на увећању истих.
Међутим није мој проблем само лист непокретности, већ и онемогућавање уписа својине по закону о посебним условима, само из тог ралога што неко нешто ради а да руководиоце то не интересује шта и како ради, тако да прво намерно доноси погрешно решење које не садржи ни један податак садсржан у мом захтеву за упис својине, а на основу тог решења проглашава мој захте као неуредан и одбацује га, због чега улажем жалбу другостепеном органу који поништава донето решење геодетског завода, враћа предмет на дораду, а то лице у компјутеру уписује име лица које не ради у Служби наводно да му је дао у рад мој враћени предмет од другостепеног органа, а елаборат за упис својине кога сам сачинио сакрива га , а уместо измишљеног имена лица које не ради у служби уписује име лица које ради у тој служби али не доставља му предмет за рад више од пола године, тако да га добија тек 27.11.2015, са обавештењем да је престало важење закона о посебним условима и да не може да се изврши упис својине..
Наравно Служба не поступа по решењу другостепеног органа да се настави са решавањем мог захтева.
Ово приказује шта се и како ради у тој служби званој Београд 1.
Обзиром да сам поред осталог био дугогодишњи директор једне од служби, да сам дуго година вршио контролу радова, овакав однос према послу у овој служби нисам ни чуо ни видео.
Епилог свега, и даље опстаје хаос у В1 листу, као и то да од уписа својине на мојој имовини остаје да ме срећа послужи да се озакони по најновијем закону, премда док се то не оствари, не верујем ни у то.
Врло озбиљно се питам какву судбину очекује катастар непокретности, јер сувише ме потсећа на догађај из 1946 године када је човек који је учествовао у ослобађању од фашиста – пошто су га учили да ће све бити власништво свих, узео све катастарске планове из Геодетске управе и запалио, јер нису више били потребни.
ANDJELKO RISTOVSKI
Ukupno: 14
Komentar
UPIS SVOJINE
Komentar #11 objavljen : Thu October 15, 2015, 07:50:47
ЛЕГАЛИЗАЦИЈА ОБЈЕКТА ПО ПОСЕБНОМ ЗАКОНУ
Да ли може да се изврши упис својине на делу објекта ако су испуњени следећи услови:
1. Објекат је изграђен 1969 године и усељен
2. Зграда је снимљена 1969 године о чему поседујем уверење РГЗ
3. Уверење МУП-а да сам пријављен почетком 1970 године
4. Захтев катастру за упис својине на делу објеекта од 23.04.2013
5. Ззахтев за легализацију 30.09.2003 године по Закону о планирању
6. Доказ да је корисна стамбена површина зграде мања од 300м2
7. Скице посебних делова објекта за мој део објекта
8. Доказ да су решени имовинско правни односи.
9. Доказ да се зграда налази на грсђевинској парцели
10. Копију плана да је зграда постављена према УТУ
11. Записник о увиђају на лице места.
12. Доказ о свини по чл. 4 Закона решење УП и рачун о плаћеној струји
Шта би требало још да подннесем да бих ипак уписао својину по Закону о посебним условима
Srdjan
Ukupno: 14
Komentar
NE SHVATAM.?!!!
Komentar #10 objavljen : Tue October 06, 2015, 01:35:26
objekat je izgradjen 56,i placam na isti porez.Problem je zemljiste koje se vec 4 generacije prosle a nije preneto.Kada hocu da izvrsim prenos placa niko nema dokaz da je naslednik a ja NE MOGU da dobijem legalne papire.Od advokata sam cuo da je to pisanje na Salvetu kad se 56 pisali ugovori i da nisam jedini koji ima taj problem.Pa ja pitam dali iko moze da mi odgovori kako da ja ostvarim svoje pravo i da ustedim sebi i svome detetu zivce da sutra dan moje dete ima isti problem.Moram da napomenem da je kuca u jako losem stanju a ja NE smem da Gradim novi objekat bez dozvole
Natalija
Ukupno: 14
Komentar
legalizacija
Komentar #9 objavljen : Wed September 16, 2015, 08:38:17
kuca sagradjena 40-50h godina,podlezi li i ona legalizaciji,jer je to bilo tako davno.
Rile
Ukupno: 14
Komentar
IZ KARAJNOSTI U KRAJNOST
Komentar #8 objavljen : Sun August 30, 2015, 18:41:00
Komentar
Iz krajnosti u krajnost.
Zakon o posebnim uslovima za upis svojine ima briljantno prakticno resenje za sticanje svojine po cl. 4 ako vlasnik porodicnog stambenog objekta ne poseduje dokaze iz cl. 2, da se pravo svojine utvrdi na osnovu najmanje 2 dokaza od nabrojenih 5 tacaka.
Odlika ovog clana je ta sto se ovakvi slucajevi pojavljuju kod zajednicke gradnje, a u ovakve gradnje se upustaju domacinstava koja raspolazu oskudna sredstvima – siromasna domacinstva, zbog cega se pojavljuju i nesporazumi prilikom gradnje, pa i nemogucnost za sacinjavanje deobnog ugovora.
Medjutim, suprotno ovome je sadrzaj cl. 14 koji kaze Ugovor kojim se outdjuje objekat na kome je upisanao pravo svojine u skladu sa odredbama ovog zakona, ne moze se sudski overiti bez potvrde jedinice lokalne samouprave na cijoj teritoriji je objekat sagradjen, da je vlasnik objekta uredio odnose u pogledu placanja naknade za uredjenje gradjevinskog zemljista.
Poznata je izreka “ako nekoga mrzis pozeli mu da gradi kucu”, sto znaci da ako neko namerava da proda objekat da je na to prinudjen, pa bi bolje bilo da se uslovi sa resenim imovinsko pravnim odnosima, ili odredi broj starosti objekta, recimo 10 ili 15 i td. godina starosti bez napred navedenog uslova, koji omogucava birokratiji razlicita tumacenja.
I na kraju, pojam “svojina” zadrzao bi dostojanstvo svog znacenja.
A.R.
Radmila Puhaca
Ukupno: 14
Komentar
Legalizacija
Komentar #7 objavljen : Thu May 28, 2015, 22:06:01
Molim ako možete da mi odgovorite.
Na mestu porodične kuće izgrađen je objekata od 16 stanova sa sve urednim papirima.
Kako investitor nije mogao da je završi to smo ugradili sami.
Platili smo geometra,završetak zgrade,legalizaciju gasa.
Problem je jer treba da se uknjižimo 1/1.
Svi redovno plaćamo svoje obaveze.Angazovan je advokat ne znam zasto jer su papiri uredni.
Sad se ispostavilo da je geometra bio lažan a angažiran je iz preduzeca čija je to isključiva djelatnost.Molim Vas najljepše da mi pomognete.Objekat je u Novom Sadu.Unapred zahvalna Radmila Puhaca.
branko
Ukupno: 14
Komentar
Re: POSEBAN ZAKON ZA - UPIS SVOJINE NA BESPRAVNO IZGRAĐENIM OBJEKTIMA
Komentar #6 objavljen : Thu March 27, 2014, 14:40:51
Gospodo, S pozivom na čl. 14 Zakona o posebnim uslovima... podneo sam pismeni zahtev za upis prava vlasnistva na stanu koji se nalazi u stanbenoj zgradi sagradjenoj na osnovu gradj.dozvole, ali bez upotrebne dozvole, Službenik Kastra u Bgd je odbio da primi podnesak jer sam zakasnio 10 dana.Zar zakon ne vazi do 31,dec.2014 kako pise u Zakonu.Imam li i kavu mogucnost za upis vlasnistva. Radi se o investitoru Radovanović invest iz Bgd, koji je poznat clan gradj.mafije i koji je svoju firmu ugasio. sta dalje
Ristovski Andjelko
Ukupno: 14
Komentar

Komentar #5 objavljen : Tue June 11, 2013, 17:25:35
НАЧИН ОПСТРУКЦИЈЕ ДРЖАВЕ

Дана 11.6. 2013 на јутарњем ТВ РТСа дневнику објављено је да је Закон о легализацији бесправно подигнутих објеката донет 2013 године уставно нелегалан, као и Закон о планирању и изградљи у делу који говори о легализацији, јер су у неравноправном положају стављени они који су платили комуналије.
Било би интересантно да се види проценат колико их је платило комуналије за градњу свог објекта у односу оних који су беспрано градили.
Било би интересантно да се преконтролише који је проценат оних који су добили стан, откупили га за 100 ДМ, продали за 100.000 ЕВРА, градили кућу и притом платили комуналије.
Тако добијени проценат да се упореди са процентом оних који су бесправно градили објекат, из ког краја и ког разлога дошли и ту саградили објекат.
Из свог личног сазнања навешћу један од разлога дивље градње.
1966 године као запослени у Геопремеру ишао сам на терен на радилиште у Бујановац, где сам се сместио у згради где се одржавала предвојничка обука између Великог и Малог Трновца.
За потребе извршавања мог задатка ангажовао сам два фигуранта из Малог Трновца.
Од тих људи сам чуо како је дошло до тога да Мали Трновац од тридесетак домаћинстава за 4 задње године (од 1962 до 1966) дошло до 3 домаћинства у којима живи српски живаљ.
Према њиховој причи дошло је из следећих разлога:
Прво су албанци (у то време шиптари) почели да напасају стоку у имању најбогатијег србина, али уједно који није волео кавгу, а кад је овом дојадило од прављења штете, понудио имање на продају албанцу, албанац га богато плаћа, и овај домородац одлази на друго место да живи, добијеним новцем некако се сналази, и наставља да живи.
Међутим, након његовог одласка, други мештани нису могали да продају своје имање коме хоће и по цени коју траже, јер је о томе одлучивао нови мештанин – албанац (шиптар).
И тако је Мали Трновац од 1962 до 1966 годинс сведен на 3 српска домаћинства.
Ако се узме у обзир да је према попису из 1980 године, на Косову је било 51% становништва млађе од 20 година, то се прича мојих фигураната уклапа у некакву политику која је почела да се спроводи од 1959 године, под паролом „притисак и наталитет.
Али план је био нешто шири.
Данашњи старији житељи који су редовно читали лист Пполитике, вероватно се сећају кратких текстова у којима су објављивани сваког месеца локалитети да су археолози налазили кости старих илира, чије се локације стицајем околности потпуно поклапају са данашњим подручјима које насељавају - данас албанци.
Да напоменен, како је мој посао био теренски, фигуранти су ми ово причали шапатом, „јер и дрваће има уши“.
Нећу на набрајам сеобу Срба из других подручја некадашње Југославије.
А где ће ти људи – него у своју постојбину.
Шта ће да раде без новца, и како да се склоне од временских непогода.
Један од излаза је и градња куће колико му губер дозвољава.
Резултат свега је данашњи проценат нелегално подигнутих објеката.
Храбри потез Министра да се ови објекти легализују процењен је као незаконит.
Слажем се. Али искрсава нов проблем:
Како да се толики новодосељени живаљ врати у свој родни крај и како му омогућити да настави тамо где је стао пре пола века.
Међутим, имајући у виду економску беспаричну ситуацију, зашто се не постави питање законитости не запамћене распродаје станова изграђених доприносима свих запослених, од којих многи нису добили стан, а ништа нису добили назад.
Како покренути иницијативу за оцену законитости што је онај ко је дошао олако до стана, практично значи да је целог живота имао дупло већу плату од онога до њега који је градио објекат од којих има много оних који су хтели да плате комуналије, али како да плате кад им је то закон забранио прописима да не могу да упишу купњено земљиште на своје име и да га издвоје у посебну парцелу, када су те забране донете почетком 1968 године – то значи тачно пре 45 година, на једвите јаде плашљиво дозвољено им је да сачине уговор о купопродаји и овере почев од 2003 године, а не могу да издвоје купљено земљиште до данашњих дана, а то све због парализе евиденције о непокретностима, која половина парализе опстаје и данас.
Као да постоје људи којима одговара стање хаоса, а нажалост овим најновијим мора да се призна да им полази за рруком.
Што је много, много је.
Ристовски Анђелко, дипл. инг. Геод.
Prikaz komentara 1 do 10 od ukupno 14 | Sledeća | Poslednja strana

Pravilnik o metrološkim uslovima za - poluprovodničke detektore - spektometre alfa zračenja

PRESTAJE DA VAŽI - sa 4/17 - ZAMENJEN NOVIM
"Službeni list SFRJ", broj 26/92, strana: 571 od 27.04.1992.
"Službeni glasnik RS", broj 4/17, strana: 8 od 20.01.2017.


Pravilnik o metrološkim uslovima za - scintilacione detektore - spektometre gama zračenja

PRESTAJE DA VAŽI - sa 4/17 - ZAMENJEN NOVIM
"Službeni list SRJ", broj 31/93, strana: 710 od 18.06.1993.
"Službeni list SRJ", broj 42/93, strana: 886 od 26.07.1993.
"Službeni list SRJ", broj 44/93, strana: 916 od 30.07.1993.
"Službeni glasnik RS", broj 4/17, strana: 8 od 20.01.2017.


Pravilnik o metrološkim uslovima za - stintilacione detektore alfa zračenja

PRESTAJE DA VAŽI - sa 4/17 - ZAMENJEN NOVIM
"Službeni list SRJ", broj 56/94, strana: 781 od 15.07.1994.
"Službeni glasnik RS", broj 4/17, strana: 8 od 20.01.2017.


Pravilnik o metrološkim uslovima za 4 Pi Beta proporcionalne brojače

PRESTAJE DA VAŽI - sa 4/17 - ZAMENJEN NOVIM
"Službeni list SRJ", broj 35/95, strana: 4 od 28.07.1995.
"Službeni glasnik RS", broj 4/17, strana: 8 od 20.01.2017.


Indeksi potrošačkih cena za decembar 2016. godine

"Službeni glasnik RS", broj 2/17, strana: 33 od 13.01.2017.


Iznos najniže mesečne osnovice doprinosa za obavezno socijalno osiguranje

"Službeni glasnik RS", broj 7/17, strana: 50 od 31.01.2017.


Kadrovska rešenja - rešenja o imenovanjima, razrešenjima i postavljenjima

"Službeni glasnik RS", broj 5/17, strana: 33 od 25.01.2017.


Kadrovska rešenje - rešenja o imenovanjima, razrešenjima i postavljenjima

"Službeni glasnik RS", broj 7/17, strana: 4 od 31.01.2017.


Lista lekova koji se izdaju bez recepta i koji se mogu reklamirati u sredstvima javnog informisanja

"Službeni glasnik RS", broj 14/11, strana: 43 od 04.03.2011.
"Službeni glasnik RS", broj 91/11, strana: 214 od 02.12.2011.
"Službeni glasnik RS", broj 77/12, strana: 22 od 07.08.2012.
"Službeni glasnik RS", broj 111/12, strana: 36 od 22.11.2012.
"Službeni glasnik RS", broj 16/13, strana: 49 od 20.02.2013.
"Službeni glasnik RS", broj 57/13, strana: 85 od 03.07.2013.
"Službeni glasnik RS", broj 113/13, strana: 113 od 20.12.2013.
"Službeni glasnik RS", broj 103/14, strana: 37 od 25.09.2014.
"Službeni glasnik RS", broj 55/15, strana: 196 od 25.06.2015.
"Službeni glasnik RS", broj 3/16, strana: 61 od 15.01.2016.
"Službeni glasnik RS", broj 62/16, strana: 28 od 13.07.2016.
"Službeni glasnik RS", broj 3/17, strana: 170 od 18.01.2017.


Maloprodajne cene duvanskih prerađevina

"Službeni glasnik RS", broj 5/17, strana: 184 od 25.01.2017.



Pogledajte kompletan spisak >>